Projektesemények:
- 04.09. „Mi fán terem?” – műhelymunka
- 04.10. „Ötletbörze” – műhelymunka
- 04.10. „Játszó”-ház – gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
- 04.11. „Hogy nézel ki?” – műhelymunka
- 06.07. „Add a kezed” -szakmai nap
- 06.24-27. "Sportolj az egészségedért" gyógytestnevelési nyári napközis tábor - gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
- 07.01-04. " A hagyomány nem a hamu őrzése, hanem a láng továbbadása!"- Népművészeti tábor - gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
- 10.21. Testnevelés- GYÓGY testnevelés- szakmai nap
- 12.03. "SZAK_SZOLGÁLAT"-szakmai nap
- 01.21. NEVELés, FEJLESZTés, tanácsADÁS- szakmai nap
- 06.29-07.02. . " A hagyomány nem a hamu őrzése, hanem a láng továbbadása!"- Népművészeti tábor - gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
- 10.15. „Játszó”-ház – gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
- 10.20. Kerek-asztal beszélgetés- szakmai nap
- 10.20. „Mi fán terem?” – műhelymunka
- 11.22. "Hogy nézel ki?!" - Avagy a testkép észlelés és érzékelés fejlődése óvodáskortól a serdülőkkorig – műhelymunka
- 11.23. „Ötletbörze” – műhelymunka
- 11.29. A tanulás közvetlen támogatása- 10 órás tanulásmódszertani tréning 5. osztályos tanulóknak
- 11.30. A tanulás közvetlen támogatása- 10 órás tanulásmódszertani tréning 5. osztályos tanulóknak
- 12.08. "HANGCSALOGATÓ" avagy mit tehet a pedagógus, ha nincs logopédus az intézményben-online Szakmai nap
- 05.06. „Játszó”-ház – gyermekek és tanulók sikeres előmenetelét támogató program szervezése és lebonyolítása
Projekt során kidolgozott módszertani kiadványok:
- Hogyan segíthet a szülő az iskolára való felkészítésben – Mózesné Cselőtei Erika gyógypedagógus
- Prevenciós iskolára felkészítő komplex fejlesztő program 2. – Mózesné Cselőtei Erika gyógypedagógus
- IKT eszközök használati lehetősége a tanulási nehézségekkel küzdő tanulók körében – Simon Gabriella gyógytestnevelő
- Korai fejlesztés átvezetési terve az óvodába – Sabacz Alexandra gyógypedagógus
- Kis és középső csoportos óvodások beszédészlelésének és megértésének fejlesztése – Pintérné Gali Anita logopédus